Winkelmandje

Je winkelmandje is nog leeg.
Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@customjewels.nl.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.


Registreren
Hier kun je een account aanmaken, dit maakt het vaker bestellen veel eenvoudiger.

Je logingegevens

Jouw gegevens


Adresgegevens


of
Wachtwoord vergeten
We sturen je een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
of
Wachtwoord instellen
Vul je nieuwe wachtwoord in.